Wędrówka na Leskowiec klasy 4 d

19 października 2017 r. nasza klasa (4d) wraz z wychowawcą panią Iwoną Bargiel, panem Sławkiem Piekarskim oraz rodzicami wybrała się na Leskowiec.

Podróż autobusem minęła szybko. Na początku wycieczki było chłodno, ale to nam nie przeszkadzało i nie psuło naszego humoru. Śpiewaliśmy piosenki i opowiadaliśmy różne historie. W schronisku czekały na nas pyszne kiełbaski i zapiekanki. Po posiłku wyruszyliśmy na szczyt. Na szlaku podziwialiśmy ciekawe widoki, góry we mgle wyglądały przepięknie! Niektórzy z nas robili zdjęcia. Gdy dotarliśmy na szczyt nie w głowie był nam odpoczynek. Graliśmy w piłkę, bawiliśmy się w berka, organizowaliśmy „wyścigi taczek” oraz wyspę przetrwania. Zabawa była przednia! Niestety wszystko co dobre, musi się kiedyś skończyć. Nadszedł czas powrotu. Schodząc w dół, zbieraliśmy jeżyny i jagody. Przez całą drogę żartowaliśmy. Nie chcieliśmy wracać do domu, bo zabawa była wspaniała. Wyprawy klasowe są naprawdę świetną okazją, by lepiej się poznać i zaprzyjaźnić. Jagoda